anne34_ Yaşına girdi oğlum benden grip geçti ateş falsn yık ama genizleri dolu aşıyı ertelemeli miyim
Leylus anne34_ çok geçmiş olsun bencede götürün bi baksınlar en doğru şekilde yönlendirirler içiniz rahat eder
_YanakReisinAnnesii anne34_ genelde ateş yoksa yapılır cevabını duydum hep yine de muayene ettirip sorun içiniz rahat etsin