Minikfarem ben daha 2 aylık olmadan koymuştum oğlumu . Gün geçtikçe daha da uzun zaman geçirmeye başladı . Gelişimleri için çok faydalı. Dünyayı keşfediyor oradaki oyuncaklar ilgisini çekiyor bence Oyun haklısı için büyümesini beklemeyin şuan tam zamanı