Yok canım korkma olmaz Allah’ın izniyle. Benim kızım 5.5 aylıkken yüksek bazalı yataktan düşmüştü. Allah’a şükür bişey olmadı. Bıngıldak onları koruyor. O güne kadar dönmeyen bebeğim dönmeyi öğrendi ve düştü. Bunlar hep deneyim çok dikkat etmek gerekiyor. Sivri bir yere çarptırmak çok tehlikeli. Bişey olsa nolurdu demişsin.. ağlamak bilincin yerinde olduğu göstergesi bu iyi. Sıkıntı olsa kusar, gözlerde kayma şuursuzluk titreme vs oluyor. 2 gün gözlemle