Esrademir1 Ben bebeğime doymadığını düşündüğümde mama veriyorum ama biberonla deil çay kaşığı ile biberonla versem meme reddi yaşarmıyım. Hangi usulle vermeliyim bebeğim 2 aylık bu arada
menek16 Esrademir1 kaşık biberon kullanabilirsiniz doymadığını düşünüyorsanız günlük çişli bez sayısından ve kilosundan takip edebilirsiniz ✨
melekbuse22 Esrademir1 benimde 2 ay 20 günlük bende öyle düşünerek mama veriyorum chicconun biberonunu aldım onunla veriyorum şuan bi sıkıntı yaşamadık meme verdiğimde alıyor biberon verdiğimde alıyor
Bebegimm1 Esrademir1 ilk ay cay kasigi ile verdim snra biberon ve emzirme olarak baya bu sekilde ilerledik 4.ay ataginda genelde beslenme reddi oluyor snra eski duzene devam etmistik eds yontemini duymustum onuda arastirin derim
elifhaziran Hem mama hem meme veriyorum dr browns biberonu kullanıyorum hiç sorun yaşamadım her bebek farklıdır diye düşünüyorum yanlış yönlendirmek istemem şuan 4.aydayız biberon reddi yaşadık ama uzun sürmedi
Serap-bayram Esrademir1 Bizde meme+mama olarak gidiyoruz lansinoh kullanıyorum şükür bi sorun yaşamadım . Keşke ilk çocuğumda da alsaydm diyorum onda almdm öyle biberonlar norml almştm kızm onu alınca hiç emmedi ama bu kızıma aldm şükür bırakmadı