Selam kızlar. Kızım 1 yaşına girdi. Kahvaltıda cicibebe, peynir, toz kaşık maması, hergün farklı farklı meyve rendeleyerek kaşık maması şeklinde hazırlıyorum. O şekilde yiyor, dolayısıyla kaseyi hemen hemen bitirdiği için içim rahat ediyor. Öğlenleri ise aynı kıvamda çorba yada sebze püresi tarzında yine kaseye koyup yediriyorum ve akşamda aynı şekilde. Fakat yanlışmı yapıyorum. Önüne domates, salatalık peynir doğrasam yani ayrı ayrı bazen ağzına götürüyor, bazen yere atıyor. Yada öğlen tavuk eti versem küçük küçük parçalasam yada sebzeleri haşlayıp önüne koysam ya yiyor , ya yemiyor. Dolayısıyla yeme işlemini bebişimin kendisine bıraktığım zaman döke saça kah yeyip kah yere attığı için, doyduğundan emin olmadığım için ilk baştada anlattığım gibi hep kasede bulamaç şeklinde veriyorum. En azından ben yedirdiğim için içim daha rahat, karnı doymuş oluyor. Ama kendiside yesin istiyorum. Mama sandalyesinin önüne yiyeceklerini koyup yemesini alışmasını istiyorum. En azından hergün stres olmam. Kendsi rahatsa yesin, alışsın öğrensin istiyorum ama işte birkez ağzına götürse , on keZ yere atıyor🥴🙄 ve bu şekilde yapınca doymuyor minik cadım👧🏻