Elika00 evet kullanıyordum zaten pişik için, yüzüne de sürüyorum çizdiğinde. Şükür şimdi uyudu inşallah çok sorun olmaz aşırı panik oldum böyle beklemiyordum belki de artık algıları açık olduğu İçin bu kadar korkup ağladı resmen çocuk katıldı orda eve geldi 1 saat ödü kopmuş gibi sesler çıkarttı :((