Öyle bişey yok. Bı çocuk gece 12 de uykuya geçiyor olamaz ,geçmemeli. Tamam hastalıktır distir böyle zamanlar elbet düzen bozulur. Ama istediği saatte uyusun gibi bir durum söz konusu olamaz. Uyku eğitimi öyle yatieayim aglatayim gibi bişey değil. Hala herkes arasttirmadan bilmeden yorum yapiyor. Çünkü bu şekil kolayına geliyor insanların bence. Çocuğumun uyku düzeni için resmen aylarımi harcadım ben, hem onun için hem kendim için. Çok şükür çok güzelde ekmeğini yedik yiyoruz da.