Enesinannesiii oyy yavrum tüm bebeklerde çıkıyor benimki 2 aylık 1 aydır çıkıyordu hatta kendi kendime inek sütü alerjisi bile olabilir diye düşündüm alerji doktoruna götürdüm apatit dermatit dedi yani yüzü çok hassasmis yavrumun öpmek yasak ,çok terlememesi lazım ,2 güne bir mutlaka duş alınması lazım ve oda sıcaklığı en fazla 24 derece. Mustela stelatopia emolyent yüz kremini önerdi ve aldım çok sukur 2 güne gevti . Sabah akşam suruyorum mis gibi oluyor mutlaka sizde alın güzel anne . EcAneler de satılıyor aklınız da soru işareti kalmasın bence trendyoldan yorumlara da bakabilirsiniz . Trendyol da daha uygun ama ben eczaneden aldım orjinal olduğuna emin olayım diye 🙏hiç uzulmeyin tüm bebislerimiz de oluyor sajirim 🙏