Asilahmet benim tencereler emsan, aragon serisi. 7 yıl önce almıstım aktif bir şekilde 2 senedir kullanıyorum. Berbat Bi tencere. Setin sadece düdüklüsü iyi çıktı. Çaydanlık cezve hele tencereler.. sanırsın 30 yıldır kullanıyorum. Alt tabanı hafif ayrıldı birinin, yemeğin suyu damla damla akıyor pişerken. diğerinin çeliği kötü denk gelmiş ilk kullanımda yandı, hala o tencerede ne yemek yaparsam yapayım ekstra yapışır. Bütün tencerelerinde dibe tutma yapışma durumu var. Tavsiye etmiyorum hiç 🥺