Eminekaymak daha çok küçük emiyorsa bırak öyle emsin. Hiç emmemesinden iyidir, ben 3 ay kullandım. 3 ay sonra kendisi çıkarıp çıkarıp attı. Öyle emdi. Ben hiç denememiştim bile. Emsin de nasıl emerse emsin hiç dert etme kendine. Normal emzirmeden bi farkı yok. Etrafın sütü azaltır falan lafına inanma, benim sütüm yoktu silikonla emzirerek geldi