Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık iki gündür öksürüyordu burun akıntısı hafif ateşte vardı 38 geçmeyen bugün doktor gittik üst solunum yolu enfeksiyonu dedi ilaç verdi ama zorunlu kalmadıkça kullanma dedi ateşi de çok dengesiz bi düşüyor 36 bi yükseliyor 37,5 38 ne yapsam bilemiyorum