ftsdmrhn 2 yaşındaki oğluma yagmur çizmesi Alicam ama igor fiyatları uçmuş. Bunu buldum yorumları iyi gibi ama aranızda kullanan var mı, giiymi kolay mı vs diye merak ettim. Ya da bundan başka varsa kullandığınız öneri alayım.
User1999 ftsdmrhn elimde oğluma hediye gelmiş sıfır kutulu igor bot var düşünürseniz yardımcı olabilirim 27 numara