Yec150819 benim oğlumda kusuyordu ateş iştahsızlık vs. Yoktu gaz dediler gittiğim doktorlar çıkaramayınca kusuyormuş. Sonra kendi doktorumuz izindeydi gelince ona getirdim idrar kan tahlili aldı bisey çıkmadı sonra reflü dedi bizimki de fışkırtarak kusuyordu. Motilium ve gaviscon infant diye toz verdi . Anında kesti sizinkide reflu olabilir. Üşütmeye baglamayin Geçmiş olsun.