Tugbaf Bbdrcn gazlı ve hiç durmadan ağlayan bir bebek benim oğlum kolikti hiç susmaz sürekli bağırarak ağlar ve birde acayip gazlı bir bebekti
Minnakkk Bbdrcn aşırı gazlı gaz sancıları sebepsiz ağlama nöbetleri uykusuz geceler huzursuz bebekler eve bağlı geçen günler 😊😊 allahım kabus gibi dört ay gecırdım her akşam 8-11 arası morarana kadar ağlıyordu insan içine çıkamaz olmustum
Bbdrcn Minnakkk [silindi] Arenece Tugbaf Benim oğlumda 24 günlük ilk zamanlar gaz sancısı yüzünden ağlıyodu akşam saat 6 dan gece 12 ye kadar uyumuyodu şu sıralar şükür gazımız yok ama yine sabah 5 buçukda uyanır öğlen 1e 2 ye kadar uyumaz akşamda aynı saatler ama ağlamıyoda sürekli bi huzursuzluk hali ne yapacağımıda bilmiyorum🤦🏼♀️
Arenece Önlenemeyen gaz sancilari olan, gazini çikaramayan, bu konu sebebiyle de aşiri hassasiyet gerektiren bebeklerdir. Tanim gibi oldu 😊
[silindi] Benim bebeğim kolikti. Belli saatlerde sebepsiz ağlama nöbetleri geçiren mütemadiyen gazlı ve dış dünyaya daha hassas bebeklere deniyor. Ağlama nöbeti gelmeye yakın banyosunu yaptırıp masaj yapıyordum o esnada kolik müziği açıp rahatlatıyordum çok şükür o dönemlerimiz geçti. Hep akşam 6dan 9a kadar ağlardı yavrum şimdi hala o saatler arasında huzursuz