caniminikizleri Sirinbusra hastane işi değil mi bu bende başvuru yapacağım inşallah hakkımızda hayırlısı olur 🙏
Hulyaaa Merhaba iş kürdan başvuru yapılıyor. Eşim o şekilde başvurmuştu 4 yıldır görevde kadrolu atandı. İsteyen herkesin gönlüne göre olsun inşallah ☺️