Sfybsfyb Sonalpser76_ canım benim oğlumdada sivilce gibi pütürlü şeyler var yağ sürdüm krem sürüyorm geçmedi bu pişik mi mantar mı yoksa
Sonalpser76_ Sfybsfyb bu ilerlemiş pişiktir çünkü oğlumda olduğunda sabahında geçiyordur sizinki biraz ilerlemiş ilerleyince de kolay kolay iğleşmiyor acile git desem orda da krem veriyorlar boşa gidersin çocuk doktoruna sıra al veya aile hekiminize göster derim
Zoom Ummetali2704 benim kızımın da pişiği vardı doktor 2 tane krem yazdı antibiyotik içerikli bende kullanmak istemedim bi sudokrem bide mustela denedim ikisi de fayda etmedi en sonunda bepanthol krem işe yaradı aynı günde geçti pişiği tavsiye ederim
mehmel54 Ummetali2704 benimde kızımda olmuştu 1 ay geçmemişti en son kendi doktorumuz oly diye bir krem verdi 2 gün düzenli kullanınca hemen geçti doktora danışıp kullanabilirsiniz gerçekten çok etkili bir krem