Fundaa25 Ben kullanıyorum pembe renkli modelinden. Gayet memnunum. Ben de işe başlayacağım sağıp dondurucuda depoluyorum ara sıra. Masaj yapıyor önden hani bebekler emerken önden minik minik hareketler yapıyor sonra da süt gelmeye başlıyor ya o şekilde. Hatta bebeğim bir göğsümden emerken diğerinde de süt üretiminin başladığını hissediyorum karıncalanma şeklinde, aynı his bu pompayla sağarken de oluyor. Bebeğin emme şekline yakın sağım yapıyor sanırım.