tecrubesizanne
[bilinmeyen] uykusu geldiğinde göz ovuşturma hareketini kendini yatağa kapatarak yapmaya çalışıyor olabilir benimki öyle yapıyor sonrasında da huysuzlanmaya başlıyor 😁
theQueen
[bilinmeyen] Benim oğlumda bizim yatağımızda o dediğinizi yapıyor 😂🙈 yatağa koyuyorum altını değiştirip sonra yüz üstü emekleme pozisyonuna geçip yüz üstü atıyor kendini canı sıkılınca 😂 Birde kapaklanınca konuşmayı seviyor yatağa doğru sonra nefes almak İçin kalkıyor sonra bir daha yapıyor 😂 en sonunda yorulunca dönüp sırt üstü uzanıyor hiç bir şey yapmamış gibi 😂
theQueen
[bilinmeyen] Haklısın bende ilk yapmaya başlayınca korkmuştum 😂sonra alıştık yaptıkça şimdi müdehale etmiyorum 😅 bizde de 5 aylıkken başlamıştı bu durum 😅 şuan 6 ay 17 günlüğüz hala devam 🙈
LiviyaDesor12345
[bilinmeyen] ay Allah iyiligini versin canm oyle guzel anlatmissin ki istemsizce güldüm bnm bebegimde o hareketi yapiyo uykusu gelince oyle yapiyo birde dedigin gibi bnmkide bi oyuncakla en fazla 5 dkk oynayip sıkıliyo
theQueen
[bilinmeyen]
Hı yok tek başına bırakmıyorum hiç ona cesaret edemem onda haklısın bak 😇 kıyafetlerinden korkma olayını da oyuna çevir sen ört üstüne müslin bezini oyun olduğunu anlayınca korkmaktan vaz geçiyorlar daha da eğleniyorlar 🙈 ben korkmaya başladığını gördüğüm anda direkt oyuna çevirdim “benim oğlum nerdeymiş?” Diye sorup üstünü örttüm en başlarda kendi çıkmaya çalıştı ama onu korkutmadan hemen cümlenin ardından yüzünü açıp “burdaymıııııış” dedim gülerek şimdiki oyunlarımızdan biri bu oldu 😇 hatta artık yanında uzanınca ben kendimi örtüyorum o gelip eliyle beni açıyor 😂 anne nerdeymiş oyunu olarak değişti oyunumuz 🙈
theQueen
[bilinmeyen]
Ehehehe teşekkür ederiz güzel anne ❤️
Dene gerçekten etkisi oluyor kendi örtse de artık kendi çıkıyor korkmadığı için bak gözlemleyince anlayacaksın sende 😇
theQueen
[bilinmeyen] Rica ederim 😇
deletedmom4842
[bilinmeyen] Ayy gül tabii çok şeker bebek işte her gün farklı huylar kazanıyorlar sıkılmayı da öğrenmiş şuan o hareketi yaparken gözümde canlandırdım ben olsa ısırırdım kesin 😂
deletedmom4842
[bilinmeyen] Tabii sık sık kontrol etmek lazım bu durumda abisi de etsin artık abi olmak kolay mı 😂
deletedmom4842
[bilinmeyen] Geçer tabii daha nelerden vazgeçip neler isteyecek Allah yardım etsin şekerim 😂
Eliftuba
[bilinmeyen] 😂😂 yaa cok tatli aklima sey geldi selena dizisinde kivircil bi kiz vardi ya sinirlenince yanagini sisirip nefesini tutuyordu onu hatirlatti
Barsem1912
[bilinmeyen] allahım yarabbim nedir bu sinir bu çocuklarda benimki doğar doğmaz eliyle hayırdır işareti yaptı bana direk verdi ayarı sağolsun
eralp
[bilinmeyen] kıyamam size bir şeyleri anlatma yolunu bulmuş ama biraz değişik olmuş sanki☺️
Barsem1912
[bilinmeyen] öyle tabi 😍
eralp
[bilinmeyen] bizde öyleyiz bütün gün kucakta napacağımı şaşırdım😒