Annevebebek34 şöyle söyleyeyim 😂 her gün 10 TL kenara at 5 sene sonra özelde yap. 😂😂
14 yaşımda gün alıp 20 yaşımda sıra geldi. Marmara diş osmanbeydi ve ben karşıda oturuyordum. Ölüm gibiydi yol. Benden o zamanın parası özelin yarısı kadar para istediler artı ekstra olarak malzeme aldırdılar. Özele denk gelmişti nerdeyse. Bide çok özenmemişlerdi. Ufak ufak ilerlemişti ilk başlarda çok zaman kaybetmiştim. Özelde daha hızlı takarlardı. Son iki kontrolümde Maltepe’ye evime yakın taşındı. Böyle şans mı olur deyip kaderime içerlenmiştim 🤣