limonkolonyasi Pnarferah eşim değil ama abim orada Rabbım yar ve yardımcıları olsun hepsini korusun inşallah
Pnarferah Yusaydef amin inşallah. Orası çok karışık mı bilmiyorum yeni gitti ama olaylar başladı rabbim hepsini korusun inşallah
Linaduygu Pnarferah ayağına taş değmesin inşallah Allah sizin de yardımcınız olsun bizden kimse yok ama olmasa da destek oluruz bunaldıkça yazın hep
Pnarferah glnzbtl benim eşim de temmuz da geldi yine yurt dışı görevi deydi şimdi de Suriye’ye gitti rabbim sağ sağlim dönmeyi nasip etsin inşallah sizin ne kadar süre kalacak
Kahannesi glnzbtl ay canım kıyamam ya rabbim korusun inşallah hepsini üzülme demek isterdim ama insan dayanamıyor 😢
Kuzeysmomy glnzbtl bende seninle aynı kaderi yaşıyorum 🥲 eylülde doğum yaptım , 20 günlükken Libya’ya uğurladım eşimi. Şimdi 2,5 aylık bir 4 ay daha gelemeyecek malesef. Başlarda çok moralim bozuluyordu ama çocuğum etkilenmemesi için zamanla alıştım bı duruma
Oznur23erkan Pnarferah benim eşim komando idlipte olay olan bölgenin güneyinde kaliyorlarmjs ama şuanda sağdan ve soldan atışlar geliyormuş büyük ihtimal o bölgedede karışıklık olucak allahim yardımcıları olsun evlatlarımıza sağ salim kavussnlar 🥲🥲🥲🥲🥲