Kevserrrrrrrrrr yutabildiyse sıkıntı yok canım nedense çok seviyorlar peçete kitap yemeyi😂😂 oğlumda çok yiyor kaşla göz arasında, artık peçete yiyemiyor ortada hiç bırakmıyorum yedıgını fark ettıgım için ama geçen gün kitap aldım dokusunu falan bilsin resımlerıni incelesın diye çokta hosuna gitti ilk defa beni rahat bıraktı ve kitapla oynadı tek basına, bende merak ettım bu çocuğun niye sesi çıkmıyor diye bir baktım oğlum kitabı yemekle meşkulmüş o yüzden ses veremiyormuş düşün yanı 😂😂