AnGeL_24 Yapdiran varmı? Ben istiyorum ama bazilari zararli olduğunu ve burundaki kemiğin çürüdüğünü soyledi sonradan dokdorlar bile ameliyat etmiyolarmiw dogrumu sizce yapdiran varmı?
mysa2 AnGeL_24 canım bazı işlemlerin revizyonu olmuyor sıkıntıya atma sonra sağından solundan kıkırdak alıp yapmak zorunda kalırlar daha çok uğraşırsın😊
Fasulye12 AnGeL_24 nedir bu eritme dediğiniz? Ses dalgalarıyla olan piezo ise benim bu teknikle estetik yapıldı .
AnGeL_24 Moana mysa2 buruna dolgu yapiyolar ya ben Azerbaycandan yaziyorum o yüzden belki doğru yazmadım burunleri kemerli olan birinin burnuna dolgu yapiyolar
mysa2 AnGeL_24 yok sadece yaptırdıkdan sonra 1 hafta nezle gibi olmuştu sonrasında bi sorun yaşamadı 2 kere yaptırdı o
AnGeL_24 mysa2 Fasulye12 ben biraz korkuyorum kecenlerde arakdawim zararlı olduğunu soyledi onu yadirdigimiz zaman burun curuyormuw o yüzden sordum dogru mu diye
mysa2 Moana estetik 10 bine bulursan merdiven altıdır 😀 kız 2015 de 6 bine yapıyordu benşm çalıştığım hastane 😀
AnGeL_24 Moana Azerbaycan puluyla soyledim orda bilmiyorum bizde manatla söyleniyor sizde tl ile yani burda 1900 tl çok para
hellobabyemir Burun estetigi gecen bi arkadasim istanbulda bi doktora 5.000 euroya yaptirdi🤯🤯 burun dolgusu 2.000 lira. Ben esime yaptircam sanirim. Benimki de kemerli. Estetige cesaret edemiyorum. Anestezi filan korkuyorum uyanamamaktan
mysa2 AnGeL_24 yok anladım canım tl olarak dolguyu bilmem doktordan doktora değişir bence maliyet ama estetik olarak 10 bin artık mahalle arası hastaneler yapar iyi yerler yüksek paralar ister 10 bin çerez parası olur .
mysa2 AnGeL_24 anladım canım . Açıkçası ben duymadım o da 2 kere yaptı şunu demiş olabilir mi dolgu eriyip gidiyor süreli bir işlem yani belki siz yanlış anlamıssınızdır.