Kızlar selam ,
Bebeğimin 3 gün önce 2. ay aşıları yapıldı o gün akşam ateşi 37.5 38 seviyelerine çıktı halsizlik oldu başka bir sıkıntımız yoktu ancak dün ve bugün sürekli huzursuz geceleri uyumuyor sürekli gerinerek uyanıyor kaka yapmasında da sıkıntı var yapamıyor önceki gibi acaba aşı kaynaklı mıdır ? Başına böyle bir şey gelen var mı 🤷🏻♀️