Ftmaaa1 Arkadaşlar bebişleriniz kaç aylık kiloları ne kadar, 1 ayda ortalama kaçar gram alıyor ? 3500 doğdu aylık 500 gram olarak ilerliyoruz biz ya sizler ?
ervakusunannesi Ftmaaa1 3 aylık şuan 5 kilo. 2600 doğdu ayda 600-800 arası aldı değişti hep. 47 cm doğdu 57 cm olmuş. Biraz minyon 🥹
Cocolingo Ftmaaa1 9 Aylık, 9 kg 78 cm 2890 doğdu yoğunbakımda 2800 düştü, 1 aylıkken 4.300 dü 2. Ay 5 kg, 3. Ay: 5750 4. Aydan sonra 400-500 gr aldı 2 aydır doğru dürüst almıyor çünkü yürümeye başladı aşırı hareketli
papatyam-34 Ftmaaa1 54 günlük 3050 doğdu 2900 küvezden çıktı geçen çarşamba 4320 kilo idi boyunu hatırlamıyorum ne desem yalan olur 54 cm gibi kalmış aklımda ama emin değilim hastayken ölçmüşlerdi boyuna hiç dikkat etmedim yemediği için öncelik kilosuydu onu tuttum aklımda
Ello mysa2 anne sütüyle mi besleniyor. Doktor ne diyor kilosuna. Benim oğlum da tam 3 aylık 7150 mama artı anne sütü alıyor. Bana sanki fazla alıyor gibi geliyor
Suheylacihan Deryaaaaaaaq1 ben kızıma tosbik diyorum 7.5 kill 67 cm tam 4 ayında şuan. Sizinkini düşünemiyorum. Allah kolaylıj versin bacım taşıma konusunsa 😂😂
mysa2 Ello anne sütü canım aslında çok da emzirmiyorum ama sütüm yağlı ondan dolayı sanırım birşey demiyor gelişimi iyi diyor banada fazla gelmişti ama 😊
Deryaaaaaaaq1 Suheylacihan evet zor kilosu çok fazla anne sütü alıyor sadece birazda kafama takıyorum fazla olmasını
Cocolingo Deryaaaaaaaq1 sadece anne sütü alıyorsa kafaya takmayın 4. Aydan sonra yavaş yavaş hareketlenmeler başlıyor kilo alımı azalıyor, kıskanmadım diyemem benim bebeğim 9 aylık 9 kilo 😂 maşallah bebeğinize sağlıkla büyütün 🌺🧿
Suheylacihan Deryaaaaaaaq1 yarıyor maşallah hiç takma kafana doktor da bir şey demediyse. Her çocuk kendine özeldir ❤