AlyaDuru_ve_Annesi Benim saçım doğaldı. Daha önce omre yaptırmıştım, tabi uzayınca kestim. Omre için ise 2 gün önce 1500-1600 arası dediler. Düz boyaya 800 dediler. Bende dedim kendim boyarım ama saçımı mahvettim. Açıcı kullanmadan direk boyadım ve beceremedim olmadı. 2 hafta sonra tekrar boyayacağım, keşke hiç boyamasaydım dedim. Eşim haklı çıktı. Pişman olursun yapma demişti 🤦♀️ Diline düştüm bir an önce düzeltmem lazım