Bende minyonum ama babamız biraz kalıplı babaanne falan kızımda onlara çekmiş 3.ayında 63 cm di şuan kaç oldu bilmiyorum. Yani bu biraz genetik işi ki sizde eşinizde minyonmuş o yüzden gayet normal. Aksi bir durum olsa mutlaka takip eden doktorunuz yada ebeniz söylerdi.