MinelAskEla Kızlar bebeğimin ateşi 37.5 şimdi calpol vereceğim yarım tatlı kaşığı kadar da ev 19• derece uyku tulumu 2,5/ tog içinde tek zıbın var ne yapsam acaba ?
Tubasahra MinelAskEla 37.5 ates düsürücü vermek icin çok erken degil mi ? Kac aylik bebeginiz Oglumun 4 gundür atesi düşmüyordu ben giydirmedim.Hatta atletle yatti.Atesi 39 altina zor dusuyordu.
Birkullanici MinelAskEla zıbını indir ,alt üst pijama takımı giydir penye . Üstünü örtme ateşi düşümce örtersin
FHKK MinelAskEla Ateşi çok yüksek değil calpol vermeseydiniz keşke. İnce giydirin ayaklarının altına limon sürün çoraplarını limon ile ıslatın giydirin
htcmd1992 MinelAskEla eviniz soğuk ideal oda sıcaklığı ,24 derece diyorlar calpol verebilirsiniz dediğiniz gibi rahat uyur ağrısını da alır.ben 37.5 u geçince veriyorum riske atamıyorum biraz korkuyor um ben ateşten bebeğim küçük olduğu icin ateş tehlikeli olabiliyor
MinelAskEla Tubasahra 13 aykık daha vermedim ama . Evde 19. Derece olunca hatta 18li rakama düşmeye başlar gece yağmur da yağıyor. Hiç bişi örtmez üstüne de
busrader90 Uyku tulumu giydirmeyin ama üzerini örtün ara ara kontrol edin. 19 derece biraz soğukmuş çıplak zaten olmaz.
MinelAskEla Seymaemre-asya34 vermedim daha vereceğim yazdım da henüz vermedim . Ya rahat uyusum diye vermek istedim aslında
htcmd1992 Ayrıca limon ile ayak altını ovalamak ateşi kısa sürede düşürüp hızlı sekilfe tekrar yükseltiyor. Bilginiz olsun. Çok başarılı bir yöntem degil denediğim icin biliyorum ayirca doktorum da söylemişti.