Bende aynı sizin durumunuzu yaşadım 10 aylıkken hamile kaldım. Hamileliğim boyunca hep içim içimi yedi çok mutsuzdum hep stresliydim nasıl olacak diye sonra bebeğim doğdu inanın o kadar pişman oldum ki hamileliğimi bu şekilde mutsuz geçirdiğime hepsi geçiyor birlikte çok güzel büyüyorlar akışına bırakın iş temizlik yemek bu tarz şeyleri çok takmazsanız büyüyüp gidiyorlar anlayamıyorsunuz bile o yüzden hiç stres yapmayın üzülmeyin belki son hamileliğiniz olacak keyfini çıkartın sağlıcakla gelsin bebeğiniz ☺️