mysa2 bak sana bir şey söyleyeyim Gül biraz 😀 bugün acile gittim bi kız getirmişlerdi arkamdaydı kuduz aşısı vurulmaya getirmiş annesi, son dozuymuş belki de tedbir amaçlı zaten kızda hiç bir sorun yok sabahtan beri ben tutturdum bana kuduz bulaştı 😀😀 işin bu boyutundayım zaten gezdiğim kardiyolojikerş göğüs bölümlerini acilleri hiç saymayacağım Bile