Blgnaydmr Ben bunu doktoruma sordum. Çok normal olduğunu söyledi. Ter bezleri bebeklerde başta ve ensede daha çok çalışırmış hatta o yüzden bebeklerin en çok başı ve ensesi terlermiş. Benim bebeğimde 6 aylık hep sıcak kafası gelişimin bir parçası endişelenecek bir şey yok dedi bana