Benimkide uc yasinda. Bu aralar bazi geceler agliyor. Ama oyle uykudan uyanip aglama seklinde degil. Bir bebek gibi degilde , mesela o gun aklina bir sey takti. Gece o seyi istiyor. Oyun oynayalim diye agliyor ornegin. Aslinda oyun istediginden degil, aglama ihtiyacini karsiliyor gibi. Gecen bir yazi okudum, bu yas grubu da tipki yetiskinler gibi gun icinde stres, uzuntu , sikinti gibi duygulari yasar. Bunu atmanin tek yolu aglamak. Aglayarak bu duygularini bosaltirlar aslinda, bunu yaparkende ‘ben stresliydim ondan agladim" demiyor tabi, ’ sunu istiyorum’ detip aglayabiliyor. Ama sizin kastettiginiz aglama sekli daha farkli sanirim. Bebeklik donemindeki gibi aglayarak uyanmayi kasttettiniz anladigim kadariyla.