Merhabalar, 7 aylık bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyorum. Fakat dizimde bir problem çıktığı için ağrısından sallamak zorlaştı ve bu aralar aşırı huzursuz, uzun zaman sallamak dizimi aşırı yoruyor. Fırsat bu firsat deyip uyku eğitimi vereyim diyorum ama dediğim gibi aşırı huzursuz diş olayları diye düşünüyorum. Zamanlama olarak yanlış zaman mi olur? Dişimiz.bizi ara ara zorladı hep ama çıkmadı daha. Uyku eğitimi işini ertelesem nereye kadar erteleyecegim de diyorum.bir.yandan. bu arada bebeğim emmeye aşırı düşkün ve geceleri de sürekli emerek uyumak istiyor. Emzik de tutmuyor. Var mı benim.gibi olup bir.yontem dneeyip sonuç alabilen?