Doktor çok önemli kesinlikle. Bebekten sonra aşırı pimpiriklenmeye başladım ve doktor doktor gezdim içime sinmiyordu bir şekilde doktorlar ama sonunda buldum doktorumu. Konum olarak yakınmı bilemem ama gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezinde çocuk doktoru Yusuf Büyükpınarbaşılı. Kesinlikle tek geçerim. Yalnız çok hastası oluyor il dışından gelen hastaları çok var özellikle. Randevuda kolay bulunduğu söylenemez ama aşırı ilgili aşırı sevecen ve en önemlisi anne babayla aşırı ilgili bıkmadan usanmadan en ince ayrıntısıyla anlatıyor herşeyi ve aklınızda soru işareti kalmadan ayrılıyorsunuz açıkçası ve 4 günde önerdiği tedavi sayesinde bebişim iyileşti gibi açıkçası kesinlikle tavsiye ederim