Merhabalar hanımlar bebeğim birkaç gün sonra 6 aylık olacak göz teması kurmaktan kaçınıyor bakıyor birkaç saniye sonra başını sağa sola çeviriyor arkaya çevirmeye çalışıyor gülüyor hemen başını çeviriyor utanır gibi yakından da aynı şekilde bakmıyor birtürlü 😥 dişten heralde her şeyi ağzına almaya çalışıyor hırslanıyor ismiyle defalarca sesleniyorum bir kez dönüp bakmıyor bunun için erken belki de ama çevremde hiç bu aylarda bebek yok bebeğim olana kadar bebek gelişimi görmedim normalmi değil mi bi sıkıntı mı var bilmiyorum tv ekran izletmiyorum. aşırı hareketli zaten yerinde durmuyor asla altını bile zor değiştiriyorum çok endişeleniyorum acaba otizm mi diye o kadar takıntı haline getirdim ki uykularım kaçıyor uzaklaşmak için tv açıyorum haberde otizm çocuğun kaybolduğunu görüyorum araba kullanıyorum radyoda özel eğitim reklamı çıkıyor bankaya gidiyorum aralarında otizm konuştuklarına şahit oluyorum inadına karşıma çıkıyor sanki 😢Lütfen anneler sizlerde bebeğinizi gözlemliyorsunuzdur var mı bi fikriniz öneriniz