Cly01 Kızlar yulaf ezmesini rondodan geçirip mi pisiriyorsunuz ben normal suyla pişiriyorum ama birkac tarif videosnda gördüm muhallebi gibi yapılmış ben mi yanlış yaptm acaba rondodan çekeyim mii
Smy3203856 Cly01 6 aylıktan beri veriyorum hiç rondodan çekmedim gerek yok, ne kadar taneli okadar iyi zaten cocuk icin alışkanlık kazanıyorlar
Rez Cly01 ben rondodan geçirip öyle veriyorum taneleri büyük diye pişmiyordu ondan muhallebi kıvamı yapıyorum ek gıdaya geçişte çok verdim kahvaltıda ancak şimdilerde yemiyor bir daha deneyeceğim inş
Pericikk Cly01 ilk aylar yulaf ezmesi yerine yulaf unu kullandım muhallebi kıvamında daha rahat oluyordu katı yemeye alıştıkça yulaf ezmesine geçtim
RuzgarMommys İnce çekilmiş olanlardan alırsan rondodan geçirmeye gerek yok Eğer bebeğiniz çok küçükse az rondodan geçirip öyle pişirin Ama 1 yaştan sonra normal yulaf ezmesini suyla pişirin yeterli iyi pişince yumuşuyor zTen
Smy3203856 guzelbebegimmmm 1 yemek kaşığı yulaf ezmesine 1 yada 1 bucuk cay bardağı su atıp pişiriyorum suyunu çekene kadar ara öğün vericeksem içine meyve karıştırıp veriyorum, kahvaltıda vereceksem ev yapımı bebe bisküvisi pekmez cevizle karıştırıyorum
3erkeklihayat Cly01 çekmenize gerek yok bence..hele de 11 aylıkmis bebeğiniz..ince ogutulmus olanını kullanın
DunyamMavi Cly01 ben de başlık altında sorayım. Kullandığınız yulafların içeriğinde kuruyemiş olmayanlar var mı ? Üç farklı marka sipariş ettim hepsinin içinde fındık fıstık ceviz falan vardı kızımın alerjisi var. Bunların olmAdığı bi ürün kullanan var mı ?