Talha_kus0 İki gündür bebeğimin gozlerinden sarı sarı sıvı çıkıyor şişmiş napmaliyim ılık çayla temizledim dün sütü mü sürdüm biraz sabah iyiydi yine başladı 😔
shining_star Talha_kus0 bendede olmuştu çapaklanma şişme yoktu ama doktor bebek şampuanı ile yıka 3 gün ard arda günde bir kaç kere geçmezse bı damla yazdı bunu kullan dedi bn öyle yaptım geçti damla almadım artik
Minnakkk Talha_kus0 hastalıktan sonra iki cocugumda oldu biri 15 aylık biri 4 yasında ozellikle gece yapısıyordu. Ilık cayla actım kucuk olanın hala devam ediyor doktor damla verdi ikisine de kullandım damla iyi geliyor ama
Zera Oncelikle anne sutu surmeyin, yenidogan ve cocuk hemsiresi olan arkadasim kaynamis ilimis suyla temiz bir pamukla gozu distan ice dogru temizlememi soylemisti.