Prensveprensesannesi3535 Gecmeyen bi pisigimiz var. Nette yumurta beyazi yaziyor yapip fayda goren var mı
Gamzeliiix09 Prensveprensesannesi3535 travazol kullan canım bizimde geçmiyordu tek günde etkisini gösterdi
BihterZiyagil_ Prensveprensesannesi3535 aynen ben pek inanmazdim böyle şeylere annemin ısrarıyla denedim ve gerçekten pişiği çok kısa sürede geçirdi
[silindi] Yumurta beyazı alerjen Isıtılmış soğutulmuş zeytin yağı kantoron sürün Pudra sürmeyin pudra vb artık önerilmiyor nemi tamamen aldığı İçin pişiğe tekrar davetiye çıkarıyor Nemi hapsederek iyileştirmek çözüm
Busraycc Öyle süreceğinize dermo trosyd krem hametan krem ve rif ampulü karışım yap sür hemen geçiriyor:)
Mmdr Prensveprensesannesi3535 bebegım 9 aylık ve bu aya kadar hiç pişik sorunu yasamadık en azından şiddetli diyebilirim ve gecenlerde kanamalı oldu Bı anda saldırdım 2 gun gecmedı Bı arkadasım altını ıslak mendille sıldıkden sonra Bı bezle ılık suyla sılmemı onerdı denedim ve 1 gecede cok buyuk fark oldu sadece kakasını ıslak mendille aldım ardından ıslak bezle gectım cıa yaptığında sadece ıslak bez kullandım Bı deneyin bırsey kaybetmezsiniz ve bunu hem kendi cocugun da hemde yıgenınde de yapmış ve ise yaramıs
Mmdr Prensveprensesannesi3535 ayrıca Krem VS kullanmayın bu surecde bırde Allah askına nısasta falan gordum pudra dahi kullanmayın tozlar direk yapısıyor dahada zor hale getiriyor