3 gün önce 4. Ay aşısı olduk, ateş yok gün içersinde huzursuzlanmalar oluyor ama kontrol altına alabiliyorum. Tek sorun gece sık sık uyanıyor ilk gece uğuldadı sürekli meme verdim şimdi de meme arıyor ığıldanıyor bulana kadar yatarak emziriyorum gece yanımda unuttuğum için. Aşı kaynaklı mı bu gece aranmaları atak mı geçiriyor noluyor anlamadım benzer durum yaşayan var mı aranızda ?