Hedera benim bebeğim gazlı bir bebek. Şuan 4 aylık olacak. 20 günlükken kakasını köpüklü sümüksü yapıyordu. Hatta o gaz sancısından kaç kere hastaneye gittik. Bir kere lavman yaptılar. Bir kere de uyardılar. Sonra ben bu kaka daki farklılık fark edip doğum yaptığım hastanede ki doktora götürdüm ve alerji falan var dediler inek sütü alerjisi. Ben diyet yaptım falan derken sonra Hacettepe hastanesine götürdüm. Kaka testi vs alerji doktoru gördü derken alerji olmadığı sadece laktozsuz hassasiyeti çıktı damla verdiler onunl rahatça kaka yaptı. Gaz çıkarıyor. Şimdi bunları neden anlattınız diyeceksin. Ben hacettepedeki doktora anlattım dedim acildeyiz doktorlar lavman verdi falan diye kesinlikle lavman verme dedi kızdı bana. Sanırım bardak lavmana alışıp tembellik oluyormuş. Uyarı da yapma dedi. Ben kulak çöpü ile zeytin yağ sürüyordum onuda asla yapma dedi. İki damla veriler bio gia ve relectaz. Bu damlalar o kadar rahatlattı ki bebeğimi sorma. Şimdi 4 aylık 2 haftadır kakasını bazen 3 güne yapıyor. Ağlamadığı sürece ben asla müdahale etmiyorum artık. 3 güne baya bi yapıp rahatlıyor. Demek istediğim sakın lavman vermeyin. Bagırsagı rahatsız edip tembelleştiriyor. Bizde hatta kan geldi o acilde lavmandan sonra. Şuan düzeldi ama bazen 3 gün yapmıyor işte. Ama anne sütü alan bebeklerde 1 haftaya kadar normal zaten kaka yapmamak