Merhaba 1 aylık ikizlerim var. İlk hafta hiç ememediler o yüzden mastit oldum evde kendi yöntemlerimle masaj yaparak geçirdim mastiti. Fakat son bir haftadır bebekleri emzirip göğsü sağıp boşaltsam dahi bir sızı var. Bazen içi sütle doluyor gibi dahi hissediyorum. Göğüs ucunda çatlama da mevcut çocuklar da asla bir göğsü tamamen bitirmiyorlar. Ne yapmalıyım sebebi nedir ne önerirsiniz