cutiebun_ Ikizannesi06 ilk oğluma 5 aylıkken diğer oğluma 6 aylıkken başladım ilk oğlum mama ile büyüdü diğer oğlum da mama ile büyüyor 😊
Ikizannesi06 cutiebun_ benim ikizlerim 4 aylık oldular ikisi de erkek kiloları 9300 bugün 4,5 aylık olunca yavaş yavaş tadımlara başlayabilirsiniz dedi. Mamayla gereksiz kilo alımından ziyade ben de başlama taraftarıyım ama kararsız kaldım 😔
cutiebun_ Ikizannesi06 bence 5.ayı bekleyin zaten 4.5 aylık olmuşlar bir 15 gün daha bekleyin derim kiloları çok iyi çünkü 😊
ikizmom_ Ay 5 günlük ikizlerim var bu ay tadimlara başladık 3 gün kabak 3 gün havuç 3 gün avokado şeklinde gidiyoruz
Kplnnn Oğlum mama ile besleniyor doktor tavsiyesi ile 5.5 ayda başladık 7 ayda zaten tadımlar bitti kahvaltı falan yapıyordu ufak ufak
ikizmom_ Ikizannesi06 bal kabağı değil yeşil kabak tatlı şeyleri en son verecem muz elma armut gibi tatlı başlarsan sebzeleri yemezler