Sedaabdullah Seymaemre-asya34 ve bize boğaz enfeksiyonu denildi asla bi belirti yaşamadık herseyiyle çok sakindi çocugum ama bianda 38 ateşle basladık bekleme ateş tehlikeli canım
Sedaabdullah Seymaemre-asya34 kesinlikle bekleme bizde 1 ay önce 39 kadar yükseldi gidelim dedim. Halde panik yapıyorum oldu sonrasında havale nöbeti geçirdik bekleme diş okdar ateş yapmaz bian önce gidin ne olursa olsun kontrol edilsin ona göre ilaç verilsin
Seymaemre-asya34 Sedaabdullah dis çıkarıyor şuan bilmyrm işte enfeksiyonlu ates mi hastaneler dolu burda o yüzden buraya yazdım
Sedaabdullah Seymaemre-asya34 bizde diş sandık canm ama enfeksiyon varsada bunu doktora götürmeden bilemezsin sadece dişse bişi değil ama enfeksiyon ilerlerse oda kötü sen her ihtimale karsı git nekadar ateş düşsede sonucu farklı olmasın ben yaşadığım için görünce direk yazdım suan doktorun bize dediği 37.2 ateşdir kesinlikle bekleme doktora git dedi havale geçmişimiz olduğundan
Duru24 Ayağının altına limon sür canım çorabınıda üstüne gıydır çorabınada sık limon emınol faydasını göreceksin ben öyle yapıyorum ateslendıgı zaman kızım
Pateteslimanti Çocuk enfeksiyon olacak diye gitmemezlik yapmayın ateş daha tehlikeli beklemeyin hiç 39 ciddi bir ateş korkutmak istemiyorum ama 38 de havale geçiren bebekler var
Deletedmom_33 Seymaemre-asya34 calpolden yarım saat sonra ılık banyo düşmezse ılık kompres. Hala yüksekse doktora götürün
AseLBebek26 Seymaemre-asya34 dış ateşi 39 görmez dedi doktorumuz bizde geçen ay 39lari gördük hastaneye gittik boğazı kızarmış enfeksiyon olunca 39 lari görüyor hastaneye her türlü gitmelisiniz bence kontrol için dişten degildir
Seymaemre-asya34 AseLBebek26 o.kdr çok.yagmur var ki hastaneler de dolu diye evde düşmeseydi gidecektim