Seymaemre-asya34 yine de muhakkak doktora gidin lütfen yüksek ateş hafife alınacak bir durum değil bir ay kadar önce 37,9 la ateşi var diye acile gittik sabaha kadar bekledik acilde 37,5 olana kadar çıkarmadı doktor eve geldik akşama doğru bebeğim kucağımda titremeye inlemeye başladı ateşine baktı 40ı gördük acile nasıl gittik bilmiyorum yolda kaza atlattık çokk hızlı gitmekten doktor antibiyotik kullanmadan geçebilecek bir ateş değil dedi antibiyotiklerle anca düzeldi enfeksiyon vs varsa ilaç gerekebilir muhakkak götürün acilde bize sürekli elini yüzünü yıkatmışlardı üstünü soydurmuşlardı