Kizlar 29 aylik oglum cumartesi oyleden sonra durduk yere kusmaya basladi ne yese cikardi. Ayni günün aksamida isale cevirdi. Acile götürdüm serum taktilar lakin damari sistigi icin devam edemedi seruma ayni ilacin iynesini yaptilar calpol pedifen ve amoklovin diye bir ilac yazip gonderdiler . Kusmasi gecti istah sıfır zorlarsam kusuyo. İshali devam ediyor ne yese cikariyo. Aksam ustunden beride gürültülü yapmaya basladi yarin kaka testi vercez ama ne yesirmeliyim ne yapmaliyom inanın tukendim. Cok sukur keyfi iyi kosturuyo oynuyo lakin ne yese cikariyo sasirdim kaldim tecrubeli anneler ne yapayim ne yedireyim. Pirinc lapasi haslama patates leblebi hersey denedim 2 gündür. En son aldigim bezinde hafif katilik vardı ama sivida coktu sasirdim kaldim nolur bi elin atin 😢