_hazaalk MeleKk34 ben değiştiriyorum valla ne yalan söyleyim.. oğlumda bez koyuyordum bronşit oldu şimdi hasta olmasındansa 1 saat daha uyanık kalsın diyorum..
Gkcylmaaz MeleKk34 bez mevzusu tehlikeli bronşite çevirme ihtimali var değiştirin sonrası daha zor oluyor inanın 🙏
begonvilkokusu MeleKk34 mutlaka değiştirin uyanınca uyumaz diye değişmezseniz bu sefer hasta olup uykusuz geceler sizi bekler
Sermin48 MeleKk34 Kesin yarın hasta olur bence degiştir hastalıklar uğraşmak zor geçen hafta başıma geldi ben terledigini fark etmedim sabah degiştirmediğine pişman oldum yazarsın çocuk o şekilde ıslakbırakilmaz
Annis-ogul MeleKk34 sadece sırtı ise bez koy ama göğsü de terliyse al ayağına değiştir hasta olur allah korusun bi gece uykusuz kalmak daha iyi en kotu
Alyehus Atletine kadar değiştiriyorum uyku tulumu var üstelik. Uyanıyor ama direnmiyor geri uyuyor. Hasta olmasındansa uyanık kalmasına razıyım hem yazık belki soğuk soğuk değiyordur vücuduna kendimden pay biçiyorum ben uyuyamam o şekilde 😒
mavikalpefe124 MeleKk34 ben uykuda da olsa değiştiriyorum. Bebeğim çok terliyor hem kafa hem sırt bez bile bazen kar etmiyo çünkü
1blog_meselesi MeleKk34 sırtına bez koy canım. Ama üstünü değişip daha ince bişey giydirsen daha iyi olur gibi. Yine terler çünkü