1 yaşında tam sünnet ettirmiştik o gunden sonra ağlamasız ne bir alt silmemiz oldu ne bez değiştirmemiz nefret esiyor hele ki sildirmekten 14 ay 7 gunlık bu arada bu akşamda şöyle bir olay oldu sabahtan beridir hiç büyük tuvaletını yapmamiştş altıda pişmiş biraz banyoya götürdüm küçük tuvaletini yaptı dedim biraz kalsın rahatlar bir baktım kı odada ortada oturuyor çömelmiş birkaö damla idrar gördüm oğlum çiş yapma demeye kalmadı kalktı bir baktım ki kaka yapmiş ortaya kalktı devamınıda yaptı bır guzel 🤣 yanı sabahtan beri altını açmamı mı bekledin oğlum bana bazi mesajlar mı veriyor denk mı geldi bilmiyorum varmı böyle tuvalet eğitimine başlayan denesek mi