meraba bebegim 16 aylık mesela misafirliğe gidiyoruz biz anneler içerde oturuyoruz bebeğimi çocukların yanına koyuyorum biraz dalıyor benim olmadığımi farkedince hemen benim yanıma geliyor sonra tekrar bırakıyorum tekrar geliyor bende aynı odada oturursam oynuyor ikizi var oda aynı aslında ama o biraz daha uzun kalıyor normal mi acaba sizin bebekleriniz nasıl bu aylarda