leopar Sedayun13 olması ve beklenen ayda çıkmış sanki kaç aylık bebeğiniz benim kızda alt ve üstleri köpek ve alt yanlardan önce çıkardı 😂üst azılar 13 ayda alt azı dişler 14 te çıkıyor
momma Sedayun13 ön alt kesicileri yan kesicileri çıkarmış zaten şimdi azı da sıra. Normal sırası bu zaten bizimde böyle gidiyor aynen ama azı zor çıkıyor çok zor hemde ne çekiyoruz anlatamam😞
baykuskiz_ Sedayun13 yok canim sirasi o zaten ilk 8 disten sonra 1. Azi disleri cikar genel olarak boyledir 😁
Sedayun13 momma bizimkinde gece uykusunda ağlaması devamlı meme istemesi dalgada artık huysuzluk gündüz uykularda kısalma
Dondurmalikahve Sedayun13 Dişlerin çıkma sırası böyle zaten 🙂 Mesela şöyle bir durum olabiliyor bazı bebeklerin üst dişı çıkıyor ilk önce bazılarının alt dişi çıkıyor diğer dişleri yanlardan çıkıyor bunlar da normal karşılanıyor.
Cik Sedayun13 benmki 10 aylık bu gösterdiğinz dişin sol tarafındakide geliyo ikisi aynı anda bende şoktayım
Sedayun13 Kimeneayol geceleri uyumuyor ki devamlı meme istiyor gündüz uykuları kısaldı 15 dk uyuyor devamlı peşimde hep bi mizmiz