0zge 10 aylık bebeğim var 2 ay içinde 3 kez hasta oldu 😢 çok fazla dışarı çıkan bi insan değilim kalabalık ortamlarda pek bulunmam buna rağmen sürekli hasta 😢 bebeği benim gibi olanlar var mı acaba ? neden bu kadar sık hastalanıyor olabilir ve ben ne yapabilirim tecrübeli anneler yardımcı olursa çok mutlu olucam 🧡
Deletedmom_68 0zge aslında hergün dışarı çıkıp temiz hava alması, güneş ışığı alması, iyi giyinmiş şekilde soğuk hava alması bağışıklığını kuvvetlendirir kalabalık ortamlara girmenize gerek yok. titiz davranıyorsunuz ya acaba çok mu titiz davranıyorsunuz
Nsrnn21 0zge belkide hiç çıkmadığınız için hastalanıyor güneşten temiz havadan mahsur kalıyor . İlk kızımda fazla pinpirikli davrandım ama anladım ki biraz oluruna bırakmak gerek .
Masal51 0zge benimki 2 senedir her ay hsta inan bebek gibi bakmktan oluyo glba mllt pisligin icine sok diyor cok narin bktm tedaviyle oldu dye inan her ay hstane bkliyoruz ve surkli antibiyotik kullnmktan curuycek cocuk
Sumeyye068 Genel olarak bir salgın var galiba . Benim oğlum da 10 aylı hasta şu an. Ayrıca öğretmenim ve her gün en az iki öğrencim hasta . Yani belirtiler hep aynı. Ateş öksürük . Bence bundan dolayı belki sık hastalanıyordur bebeğiniz geçmiş olsun
0zge Sumeyye068 aslında hasta birileriyle temasta bulunmadığımız halde hastalanıyor bunu anlayamıyorum bende 🤷🏻♀️
0zge Deletedmom_68 her gün hava aldırmaya dikkat ediyorum ama soğuk havalarda hasta olur diye korktuğum için pek çıkarmıyorum açıkçası 🥲
Yasemince1 7 aylık bebeğimde ateş öksürük var çok keyifsiz bı öneriniz var mı acaba ateş ve öksürük için
0zge Yasemince1 10 gün önce ateşlendi 3 gün boyunca düşüp çıktı sürekli ateşi. 38buçuğu geçmedikçe calpol vermedim sürekli ılık suyla banyo yaptırdım atleti ve beziyle durdu sadece.
0zge Nsrnn21 dediğiniz gibi biraz oluruna bırakiym diyorum ama bi türlü yapamıyorum 🥲 yapabilsem belki her şey daha kolay olacak benim için 🤷🏻♀️
Denizmooom 0zge o zaman büyüklerden geciyor bizi hasta etmeyen şeyler onların bağışıklık sistemi gelişmediği için onları hasta ediyor bir nevi bşz tasıyıcıyız. Pandemi zamanı full maske kimseyle görüşme olmadı cocugum bir kere hastalanmadı simdş ya bizden ya kresten sağlam olmadıgı gün yok. Bizim bogazımızı gıcıklandıran bşr virüs onu ateslendirip halszilestirebşliuor.
2sonsmother Benimde iki çocugum eylülden beri hasta ateş öksürük el ayak hastalıgı sinüzit alerjit rinit hepsini geçridiler. Abi kreşe gidiyor sırayla hasta oluyorlar. Doktor bu yık zor geçicek dedi. Allah yardımcımız olsın
0zge Denizmooom evet geçen yıl herkes maskeliyken bebeğim hiç hasta olmamıştı gerçekten. Dediğiniz gibi bizi hasta etmeyen mikroplar bizden ona geçerek onu hasta ediyor sanırım 😔
0zge Masal51 bizimkide tedaviyle olduğu için üstüne titriyoruz 🥲 dediğiniz gibi gözümüzden sakındığımız için de böyle oluyor sanırım sizede çok geçmiş olsun ♡
Ealisya 0zge göğüsünde dikkat edin benim kızımda 10 aylık salyası acayip akıyor sürekli değştiryprum bide ağzına aldığı oyuncaklara diikat edin mikrop kapabiliyprlar benimki de sık sık hastanıyordu keçi boynuzu özüngünde bir çay kaşığı veririm bide her gün mutlaka mandalina elma veririm c vitamini çok iyi geliyor köy yoğurdu veriyprum haftada 2 defada güneşe çıkarıyorum eserse çıkmam kesinlikle o hava hasta ediyor çok geçmiş olsun çevredende kapabiliyprlar
0zge Ealisya Benim bebeğiminde öyle salyası çok fazlalaştı bu aralar 🤦🏻♀️ hangi keçiboynuzu özünü kullanıyosunuz?
mavikalpefe124 0zge kalabalık ortamlarda çok bulunmamanız dışarı çok çıkmamanız sonucu sürekli hasta oluyor. Bağışıklığı kuvvetlenemiypr çünkü.. Aynı şeyi bende yaptım sürekli hastalanıyordu doktorum bu kadar sakınmamamı söyledi.. gerçekten de dışarı çıkıp kalabalığa her ortama girince hastalık sorunumuz ciddi ölçüde azaldı