Kizlar bebeğim ilk doğduğunda 15 20 gun sütüm az gibiydi humana süt çayı kullanmaya başladım sanki gaz yapıyor gimine geldi sizce gaz yapma etkisi varmı benim bebeğime mi uymadı şuan kullanmıyorum cunki bebeğim daha 1aylik ve sütüm indi mide kapasitesi küçük olduğu için çoğu zaman akiyor sütüm